Meedenken met het verkiezingsprogramma?

Door Frank Depla op 16 juli 2021

Het lijkt nog ver weg, maar we zijn ons volop aan het oriënteren op het Eindhovens PvdA programma voor de verkiezingen van 16 maart 2022.

• Heb jij ideeën over wat anders kan in Eindhoven?
  • Wil jij dat bestaande ideeën ook in de volgende raadsperiode blijven bestaan?
  • Denk je in oplossingen?

Dan hebben wij jou nodig.

Vanaf september gaan de huidige fractieleden vanuit hun eigen portefeuille groepjes vormen, waarbij ze jouw input goed kunnen gebruiken op de volgende onderwerpen:

• Werk en inkomen
  • Jeugdzorg,
  • Onderwijs,
  • Gezondheidszorg,
  • WMO,
  • Ouderen,
  • Jongeren
  • Vervoer en Mobiliteit,
  • Duurzaamheid,
  • Sport,
  • Cultuur,
  • Veiligheid en leefbaarheid in de stad en de wijken,
  • Wonen en Ruimtelijke ordening,
  • Financiën,
  • Economie/Brainport.

Wil je – op onderdelen –  meewerken aan dit programma? Laat van je horen. Stuur – zonder enige verplichtingen – een kort mailtje met jouw interesse en of ideeën naar de fractieondersteuner van de PvdA Jacqueline Vriens [email protected]

Tijdens de zomermaanden worden de reacties verzameld en kan je gekoppeld worden – qua onderwerp – aan een van de woordvoerders.

Daarnaast gaan we ook nog “De Stad In”. Op een aantal vrijdagen zitten we in wijken om in gesprek te gaan met bewoners en ook daar informatie op te halen.

Het eerstvolgende bezoek waar we 2 wijken bezoeken is op vrijdag 23 juli

11.00 – 12.30 de eerste wijk

12.30 – 13.30 pauze met een lekkere lunch

13.30 – 15.00 uur de tweede wijk