Door Ward Overeem op 18 maart 2016

Frank, Mieke en Yasin in het zonnetje gezet.

Tijdens de algemene ledenvergadering (ALV) van de PvdA Eindhoven, werden zowel Frank, Mieke als Yasin in het zonnetje gezet. Zij kregen uit handen van onze voorzitter Mary Fiers een prachtige bos bloemen uitgereikt. Alle drie zijn 10 jaar actief als raadslid en Yasin daarbij ook als wethouder. Tijdens de ALV werd door Frank en Mieke teruggekeken naar de afgelopen 10 jaar. Mede dankzij hun inzet en die van de fracties van afgelopen jaren hebben wij als PvdA veel kunnen bereiken. Als voorbeeld werd ondermeer het afblazen van ‘de ruit’ als succes genoemd. Met de inzet van onze leden en die van de fractie hebben we direct contact kunnen leggen met Provinciale Statenleden en Tweede kamerleden in Den-Haag. Omdat geluk en de wind mee soms ook mee speelt zijn we gekomen tot dot resultaat. Maar zonder het optreden van Frank en Mieke en hun ervaring was het misschien wel niet zover gekomen.

Zowel Frank, Yasin als Mieke gaven aan dat zij zich de komende twee jaar nog keihard blijven inzetten voor een sociale en economisch sterke stad. Om te voorkomen dat hun ervaring en kennis verloren gaat zijn zij nu al heel bewust en actief bezig zaken over te dragen binnen onze fractie.

Ward Overeem

Mijn naam is Ward Overeem, lijst 1 plaats 8. Raadslid voor onze prachtige gemeente Eindhoven en kandidaat voor de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018. Op dit moment ben ik werkzaam bij Metechnica BV als landelijk arbeidsmarktcoach en eigenaar van Bureau Re-Ward. Verder ben ik betrokken inwoner van Eindhoven en zet ik mij graag in voor

Meer over Ward Overeem