Door op 21 juni 2013

Bezoek aan Tweede Kamer, fascinerend.

Op zaterdag 15 juni zijn wij, 2 bestuursleden (Ilse en Joost) samen met nieuwe leden naar de open dag van de 2e Kamer geweest. Daar aangekomen stonden we om 13.30u met ongeveer 250 andere PvdA leden (nieuwe en bestaande) voor de deur. Binnen werden we in groepen ingedeeld. Zo waren er vier groepen Brabant Noord samengesteld!Het binnenterrein van de Tweede Kamer was ingericht met kraampjes en er was koffie met wat lekkers.

Degene die ons hebben rondgeleid door de Tweede Kamer waren Michiel Servaes en Ahmed Marcouch. Zo hebben zij ons de fractiekamer, Verhandelingenkamer en uiteraard de 2e Kamer laten zien. Na de rondleiding werd de dag afgesloten met een hapje en een drankje. Vanuit hier danken wij dan ook Michiel en Ahmed voor het kijkje achter de schermen.

Al met al kunnen wij spreken van een zeer geslaagde dag en absoluut een aanrader voor volgend jaar. Zowel voor de nieuwe als de niet nieuwe leden. Wanneer er zich een nieuwe gelegenheid voordoet om de Tweede Kamer te bezoeken zullen wij dit uiteraard via de website of mail aan jullie kenbaar maken.