23 mei 2010

Martijn van Dam 26 mei terug in Woensel

Woensdag 26 mei zal PvdA Tweede Kamerlid Martijn van Dam van 16:00 tot 18:00 uur in Winkelcentrum Woensel met Eindhovenaren in gesprek gaan over de aanstaande verkiezingen. Hij wordt hierbij vergezeld door de Eindhovense fractievoorzitter Mieke Verhees en wethouders Mary Fiers en Staf Depla.

Van Dam staat 13e op de PvdA-lijst voor de Tweede Kamerverkiezingen op 9 juni. Hij was van 1998 tot 2003 gemeenteraadslid in Eindhoven. Vanaf 2001 was hij fractievoorzitter voor de sociaal-democraten.

In 2003 werd Van Dam lid van de Tweede Kamer. De afgelopen tijd haalde hij als woordvoerder buitenlandse zaken het nieuws in de discussie over de missie in Uruzgan.

Tegenwoordig woont Van Dam in Utrecht, maar hij maakt er geen geheim van dat zijn hart nog steeds in Eindhoven ligt; “De stad is altijd aan het veranderen, morgen is het altijd weer beter en mooier dan vandaag. En tegelijk is de bevolking sociaal en gemoedelijk.”, schrijft hij op zijn site www.martijnvandam.nl