15 augustus 2012

Voetbalclinic georganiseerd door oud-profvoetballer Mohammed Allach

Aanstaande woensdag 22 augustus om 15:00 uur zal Mohammed Allach, KNVB bestuurder, oud profvoetballer en lijstduwer voor de PvdA, op het FC Eindhoven Cruijff court aan het Anaudinaplein in Eindhoven, een voetbalclinic verzorgen.

Het is voor kinderen een vrolijke woensdagmiddag, waarin ze  kennis maken met een inspirerend rolmodel,  met elkaar spelen en gezond bezig zijn. Als de kinderen om 15:00 uur op het Cruijff court zijn kunnen ze meedoen. U bent van harte welkom.

Mohammed Allach en gebroeders Zouthane
Mohammed Allach heeft in zijn loopbaan bij onder andere Excelsior, FC Twente, FC Groningen en VVV Venlo gespeeld. Op dit moment is Mohammed Allach als bestuurder bij de KNVB verantwoordelijk voor het totale technische beleid. In 2003 richtte hij samen met anderen de stichting Maroquistars op, een vrijwilligersorganisatie die door middel van sociaal maatschappelijke projecten, jongeren sociaal weerbaarder en talentbewust tracht te maken. Ook de virtuoze zaalvoetballers de gebroeders Zouthane zullen aanwezig zijn bij deze clinic.

Voor wie?
De clinic, die wordt georganiseerd door de PvdA, is bedoeld voor kinderen tussen 9 en 13 jaar. De kinderen krijgen onder de bezielende leiding van dhr. Allach vanaf 15:00 uur een voetbaltraining en krijgen aansluitend de kans de geleerde voetbalvaardigheden in de praktijk te brengen in een kleine competitie. Alle deelnemers krijgen na afloop een mooie herinnering aan deze prachtige dag.

Natuurlijk wordt er tijdens de middag voor de broodnodige versnaperingen gezorgd ook voor de kijkers en omstanders en zal er voor de hele kleintjes een springkussen zijn.