Inleiding
De Stichting Raadswerk PvdA Eindhoven zet zich in voor een rechtvaardige, sociale en inclusieve
samenleving binnen de gemeente Eindhoven. Als politieke stichting is ons doel om de sociaal-democratische idealen van de Partij van de Arbeid te vertalen naar concrete, lokale beleidsvoorstellen en initiatieven. Dit beleidsplan schetst de strategische koers van onze stichting, met als doel een bijdrage te leveren aan het welzijn van alle inwoners van Eindhoven. We richten ons hierbij op het versterken van onze raadsleden, het mobiliseren van lokale gemeenschappen, en het bevorderen van maatschappelijke betrokkenheid. Dit plan biedt een overzicht van onze missie, visie, doelstellingen en de strategieën die we zullen hanteren om onze
idealen te realiseren.

Missie
De Stichting Raadswerk PvdA Eindhoven heeft als missie om de sociaal-democratische waarden van de Partij van de Arbeid te versterken en te vertalen naar effectief lokaal beleid. Wij ondersteunen onze raadsleden en actieve leden bij het ontwikkelen en uitdragen van progressieve oplossingen die bijdragen aan een eerlijke en rechtvaardige samenleving in Eindhoven. Door middel van samenwerking, dialoog en betrokkenheid streven we ernaar om de stem van alle Eindhovenaren te vertegenwoordigen en actief bij te dragen aan het welzijn en de vooruitgang van onze stad.

Visie
De Stichting Raadswerk PvdA Eindhoven streeft naar een stad waarin gelijkheid, solidariteit en inclusiviteit centraal staan. Wij zien een toekomst voor ons waarin iedere inwoner van Eindhoven de kans krijgt om volwaardig mee te doen in de samenleving, ongeacht achtergrond, inkomen of opleidingsniveau. Onze visie is een stad waarin de kracht van de gemeenschap wordt benut om sociale rechtvaardigheid te bevorderen, met de PvdA als voorvechter van progressieve en duurzame oplossingen voor de uitdagingen van vandaag en morgen. We werken toe naar een Eindhoven waar iedereen zich thuis voelt, gehoord wordt, en gelijke kansen krijgt om te groeien en te bloeien

Lees het hele beleidsplan hier: Beleidsplan

Neem hier contact met ons op: Contact