6 maart 2014

Zaterdag 8 maart kunt u in gesprek met Jeroen Dijsselbloem en Wethouders Depla en Torunoglu

Zaterdag 8 maart kunt u in gesprek met Jeroen Dijsselbloem en onze lijsttrekker en Wethouder Yasin Torunoglu en huidig Wethouder Staf Depla. U vindt ons ter hoogte van de Kruisstraat, hoek Verwerstraat. U herkent ons vast aan onze rode jasjes en rode rozen. U bent van harte welkom.

Zaterdag 8 maart bezoekt Minister van Financiën Jeroen Dijsselbloem Eindhoven. Om 14:40 uur kunt u met hem in gesprek gaan op de Woenselse Markt/ Verwerstraat.  Heeft u vragen over politiek Den Haag? Of wilt u meer weten over de plannen van de PvdA Eindhoven? Lijsttrekker Yasin Torunoglu en wethouder van Financiën Staf Depla zijn er ook. Kom langs en stel uw vraag. Iedereen is welkom.  Na het gesprek gaan ze deur-aan-deur de wijk Oud Woensel in, om zoveel mogelijk Eindhovenaren te spreken.

Uiteraard zullen er ook diverse kandidaat Raadsleden te vinden zijn. Heeft u vragen of wilt u iets weten? U bent aanstaande zaterdag van harte welkom.

8 maart Eindhoven_twitter

Waar ben je naar op zoek?