Door Erik van der Werff op 29 mei 2017

Stagiaires gezocht!

In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2018 zijn we op zoek naar een tweetal stagiairs. We willen, als PvdA Eindhoven, graag de grootste blijven. Heb je verantwoordelijkheidsgevoel, lef en enthousiasme? Lees dan snel verder!

We zoeken een stagiair “Camera & Audio Operator (m/v)” voor zes maanden. Meer info lees je hier: stage media

We zoeken een stagiair “Online Branding & Communicatie (m/v)” voor zes maanden. Meer info lees je hier: stage branding

Solliciteren kan door middel van een motivatiebrief en cv te sturen naar Ellen Schoumacher (ellen.schoumacher.pvda@gmail.com). Deadline is 17 juni 2017.

Erik van der Werff

Eindhoven, de stad waar ik geboren en getogen ben. De stad waar ik de verschillen zie die er zijn in de stad: rijk versus arm, vies versus schoon, oud versus jong enzovoorts. Echter, deze verschillen blijken te verbleken in de idealen die de stad heeft, in de vooruitgang die ze boekt en de inwoners die

Meer over Erik van der Werff