Door Erik van der Werff op 25 oktober 2015

Stage-onderzoek PvdA regio Eindhoven

De zelfstandige PvdA-afdelingen in de regio Eindhoven willen meer en beter samenwerken. Door onze activiteiten onderling af te stemmen kan de beschikbare expertise beter benut worden. Samen sterk.

Wwe want ryoue zoeken daarom een stagiaire die dit als stageonderzoek oppakt. Zo hopen we antwoorden te vinden op vragen als: waar liggen de beste kansen en

eventuele belemmeringen voor samenwerking, hoe kan de samenwerking het beste vorm krijgen?

De juiste persoon om zo’n onderzoek te doen, is volgens ons een student/afstudeerder in bijvoorbeeld de studierichtingen bestuurskunde, sociologie of psychologie (van organisaties).

Meer weten? Neem dan contact op met: Johan Dunnewijk (voorzitter afdeling Veldhoven) j.dunnewijk@chello.nl

Erik van der Werff

Geboren en getogen in Eindhoven heb ik Eindhoven zien groeien naar een bruisende, internationale stad. Er ligt nog heel veel moois op de stad te wachten, maar Eindhoven staat ook voor vele uitdagingen: genoeg – en betaalbare – woningen, scholingsmogelijkheden voor iedereen en sport- en cultuurfaciliteiten. Ik hoop mijn achtergrond en kennis van de economie

Meer over Erik van der Werff