14 februari 2014

PvdA vraagt jou om een date

Yasin Torunoglu, lijsttrekker van de Partij van de Arbeid Eindhoven zal op Valentijnsdag inwoners van Eindhoven meevragen op een date. Samen met kandidaten en vrijwilligers zal hij op verschillende locaties in Eindhoven te vinden zijn.

De PvdA wil met de Valentijnsactie vooral een bijdrage leveren aan opkomstbevordering. De date is dan ook een uitnodiging om te gaan stemmen op 19 maart èn om de PvdA beter te leren kennen.

Het is belangrijk dat Eindhovenaren de partijen waar ze op kunnen stemmen beter leren kennen. De PvdA gaat daarom al jaren lang deur-aan-deur in de wijken om zoveel mogelijk mensen te spreken. Live-contact is heel belangrijk, maar anno 2014 is ook social media een ontmoetingsplek voor raadsleden, partijen en inwoners.

De Facebook pagina van de Gemeenteraad is een goed voorbeeld daarvan. Via Facebook houdt de PvdA de kiezers op de hoogte van hun activiteiten en willen zij in conversatie gaan met de kiezers. De Valentijnsactie wordt voortgezet op Facebook met een loterij en een prijsvraag.

Het kaartje dat aan de roos zit is een lot dat een romantisch diner waard is. Op 19 maart wordt de prijswinnaar bekend gemaakt via Facebook. Wie de PvdA Facebook pagina een Like geeft mag zelf ook iets weggeven; een bos rode rozen voor wie het echt verdient heeft. Door iets te doen voor de wijk, inzet voor een sportvereniging of een mantelzorger. Elke week zetten zij iemand in het zonnetje met een mooi boeket.

Om 10:30 uur start het PvdA Valentijn rozenteam bij het Winkelcentrum Boulevard Zuid. Om 13:00 sluit Yasin aan voor de rest van de dag als ze de Weekmarkt bezoeken op het Gerardusplein, vervolgens zijn zij van 15:00 uur tot 19:00 bij de Kruisstraat en van 19:00 tot 21:00 bij het Vonderkwartier.

Wie nog geen roos heeft voor zijn of haar Valentijn, mag natuurlijk ook langskomen