Door op 5 maart 2014

PvdA ging vanavond deur aan deur in Limbeek

De PvdA Eindhoven heeft zich tot doel gesteld om minimaal 20.000 Eindhovenaren persoonlijk te spreken. Vanavond waren we in het noordelijke deel van de wijk Limbeek om de bewoners te feliciteren met meer leefbaarheid en veiligheid. Mede dankzij de inzet van actieve bewoners is er veel ten goede verandert in Limbeek. De wijk Limbeek is een goed voorbeeld van een wijk waar je door samen zaken op te pakken veel kunt bereiken in een wijk. Er is hard gewerkt door bewoners en professionals, en er zijn nog veel goede plannen. Dat verdiend volgens de PvdA Eindhoven een bloemetje. Uiteraard de bekende rode roos. Maar dit houdt ook een belofte in en dat is dat de PvdA ook in de toekomst zich sterk blijft maken voor ondersteuning van de vrijwlligers.

Morgen gaan we verder in het zuidelijke deel van de wijk Limbeek. Als u het belangrijk vindt dat er na 19 maart voldoende aandacht blijft uitgaan naar wijken en buurten en het ondersteunen van vrijwilligers, stem dan Partij van de Arbeid, lijst 1.

Als u hier klikt treft u het hoofdstuk ‘De leefbare stad’ uit ons verkiezingsprogramma aan. Hier kunt u precies teruglezen wat wij belangrijk vinden ten aanzien van de leefbaarheid in wijken en buurten.

Waar ben je naar op zoek?