Door op 21 maart 2014

Dankwoord aan de kiezers van Yasin Torunoglu

“Kiezers bedankt! Bedankt voor het vertrouwen dat u ons heeft gegeven waarmee wij de grootste partij van Eindhoven zijn gebleven.

De afgelopen 4 jaar hebben wij gewerkt een sterk en sociaal Eindhoven. Een sterke economie met oog voor Eindhovenaren die het moeilijk hadden. Dat is niet ongemerkt gebleven. Eindhoven is uitgeroepen tot de slimste regio van de wereld en door Financial Times ook betiteld als een stad met een gouden toekomst.

We hebben ook extra geïnvesteerd in een sociale stad. Een stad waar je als je pech hebt een steuntje in de rug kan verwachten. En we hebben extra gespaard om de bezuinigingen op de zorg de komende jaren op een sociale en een eerlijke manier door te voeren.

De komende jaren willen wij doorwerken aan een sterke economie door bedrijven naar Eindhoven te halen voor meer banen. Wij willen een stad blijven met oog voor mensen met pech en gaan graag samen met u deEindhovense buurten veiliger, fijner en gezelliger maken.

Wij zijn ontzettend trots op het feit dat wij uw vertrouwen hebben gekregen om dit de komende 4 jaar te mogen realiseren. Dat het niet makkelijk wordt staat vast, maar dat we het eerlijk en sociaal gaan doen staat voorop!

Yasin Torunoglu