Door Ward Overeem op 23 januari 2014

Campagnevoeren is vrijwilligerswerk! Zonder vrijwilligers geen campagne.

De gemeenteraadsverkiezingen komen eraan! Daarvoor gaan we samen keihard campagnevoeren. Campagnevoeren voor een sterke en sociale stad. Meer weten over onze inhoudelijke standpunten klik dan hier voor ons verkiezingsprogramma.

Campagnevoeren is vrijwilligerswerk! Zonder vrijwilligers geen campagne. Daarom organiseerde wijfoto vrijwilligersdag afgelopen zondag 19 januari onze eigen vrijwilligersdag in ons tijdelijk campagnehuis. Wat was er een energie voelbaar! Er waren naast veel actieve leden, ook enkele nieuwe actievelingen aanwezig. Iets waar we als campagneteam heel blij mee zijn.

We kunnen natuurlijk altijd nog meer vrijwilligers gebruiken. Dus heb je interesse om mee te doen met onze campagne? Dat kan voor en achter de schermen. Er is van alles te doen. Van flyers rondbrengen tot administratief werk. Je kunt het zo gek niet bedenken. Dingen die je samen met anderen doet en dingen die je alleen kan doen. Zelfs dingen die je thuis vanuit je stoel kunt doen.

Jouw bijdrage hoe groot of klein ook, is zeer welkom! Zin om mee te doen? Neem dan gerust contact op met Albertien Schoots (06-31991338 of [email protected])

Samen sterk!

Het campagneteam

Facebook logo