29 mei 2013

VVV borden onthuld, mede door inspanning van de PvdA

13 maart 2008
altWethouder Mary Fiers ,directeur van het VVV Erik van Lith en mw. Tilly van Loenen onthullen één van 10 informatieborden. Het was de PvdA al jaren een doorn in het oog dat we onze slogan ‘leading in technology’ bij binnenkomst van de stad niet konden waarmaken met de aankondigingsborden. Nostalgische “plakletters” op een “leesplankje” (grote blauwe borden)  kondigden evenementen aan in de stad. Na jaren lang touwtrekken over wie nu exact wat moest betalen is het gelukt om dit te regelen.Het laatste zetje is gegeven door de raadsleden Frank Depla van de PvdA en Maarten Houben van het CDA. Door in het najaar hiervoor aandacht te vragen bij de begrotingsbehandeling stonden de borden weer op de agenda van het college. Wethouder Mary Fiers (PvdA) heeft er met een voortvarendheid, samen met City Dynamiek en het VVV,  voor gezorgd dat de borden zijn geplaatst  nog voor de start van het EK zwemmen. Op de borden kunnen vanaf een Centraal punt boodschappen worden weergegeven, natuurlijk over evenementen maar ook bv. over de actuele verkeerssituaties in- of buiten de stad.
Soms kan de politiek het verschil maken…..

Waar ben je naar op zoek?