11 juni 2010

Stemmers uit Eindhoven bedankt!

De Partij van de Arbeid is landelijk als sterke tweede partij uit de bus gekomen. En dat is nodig. We kunnen nu blijvend werken aan een sterker, solidair en fatsoenlijker Nederland.

Situatie Eindhoven
De PvdA Eindhoven is op 9 juni 2010 wel de grootste partij in Eindhoven geworden met 20.7% van de stemmen. Dit stemt ons hoopvol voor volgende verkiezingen en het draagvalk van de PvdA in de Eindhovense samenleving. Daarnaast is het positief dat er in Eindhoven meer mensen naar de stembus zijn gegaan ten opzichte van de gemeenteraadsverkiezingen van afgelopen maart .

Tenslotte spreken we hierbij onze dank uit aan alle vrijwilligers, fractieleden en leden uit Eindhoven waarvan de afgelopen maanden zo ongelofelijk veel gevraagd is. Wij gaan weer voorwaarts, naar een land waarin iedereen meetelt!’ Dat geldt in het bijzonder ook voor Eindhoven. U zult ons net als nu ook de komende 4 jaren weer vaak tegenkomen in uw wijk of buurt.

Mocht u naar aanleiding van afgelopen verkiezingen ook vinden dat de PvdA nog krachtiger moet worden dan kunt u  lid of actief lid worden. Ja ik wil graag lid worden.