27 december 2009

Serious Request: Het Glazen Huis naar Eindhoven

De meest recente actie was om alle Eindhovenaren op te roepen de petitie te ondertekenen om het Glazen Huis van 3FM volgend jaar naar Eindhoven te halen. Hoe bruisend zal onze binnenstad zijn als we op de markt of op het pas heropende 18 Septemberplein het Glazen Huis hebben staan? Om nog maar niet te spreken over de economische injectie die dit voor de stad oplevert. Een perfecte manier van citymarketing.

Vrijwilligers hebben een aantal keer folders uitgedeeld in de binnenstad met daarop de oproep de petitie op de website te tekenen. In de laatste weken van december hebben ongeveer 1000 mensen hun handtekening achtergelaten op www.glazenhuisnaareindhoven.nl. Als u dat nog niet heeft gedaan, kunt u dat alsnog doen. We gaan medio januari een motie indienen om het college op te roepen zijn best te doen om het Glazen Huis naar Eindhoven te halen. Daarnaast gaan we alle handtekeningen naar 3FM brengen om ze te overtuigen volgend jaar echt naar Eindhoven te komen!

Waar ben je naar op zoek?