20 december 2009

Serious Request aan het stadsbestuur van Eindhoven

Als Millenniumgemeente heeft Eindhoven internationale solidariteit hoog in het vaandel staan. Dat past naadloos bij de actie van ‘Serious Request’. Daarnaast trekt het Glazen Huis veel mensen naar de stad. Dat is goed voor de bekendheid van onze stad (citymarketing) en voor de lokale economie. Want mensen die voor het glazen huis naar onze stad zullen komen, zullen vaak ook iets eten of drinken in de stad. Ook is het goed te combineren met een dagje winkelen in de stad. In Breda heeft een investering van 150.000 euro 200.000 extra bezoekers opgeleverd die ongeveer 4 miljoen euro uitgaven in winkels en horeca. Daarnaast heeft het de stad Breda in Nederland op de kaart gezet. Kortom genoeg redenen om een serious request te doen aan ons stadsbestuur om zich hard te maken om het Glazen Huis naar Eindhoven te halen. En we laten 3FM donderdag in Groningen weten dat het Glazen Huis van Serious Request van harte welkom is in winterstad Eindhoven