1 juni 2010

Ontmoet ons zaterdag in de binnenstad

Komende zaterdag kleurt de Partij van de Arbeid in Eindhoven het centrum rood om campagne te voeren voor de Tweede Kamerverkiezingen. Vrijwilligers en kandidaten gaan wederom in gesprek over hun stad en buurt en de toekomst van Nederland. Bij vorige campagneactiviteiten en canvasacties gaven de meeste bewoners (Genderdal en Woensel-West) aan erg tevreden te zijn over hun woonomgeving. Tegelijkertijd maken ook veel mensen zich zorgen om hun baan en de toekomstige bezuinigingen. Het feit dat de PvdA zich vaak in de wijken en buurten klaat zien om te vragen wat er leeft wordt zeer gewaardeerd.

De PvdA begrijpt namelijk de zorgen die in onze maatschappij leven en wil daarom daadkrachtig maar vooral ook eerlijk hervormen. Dat is reden voor de PvdA om niet roekeloos te willen bezuinigen: de grootste bijdrage zou dan ook mogen komen van de hoogste inkomens. Iedereen telt mee!

We gaan daarom graag aanstaande zaterdag 5 juni in de binnenstad op het 18 septemberplein met u in gesprek over het verkiezingsprogramma.