2 juni 2010

Met dank aan bewonersvereniging Franklin Woensel-West

Afgelopen zaterdag 29 mei hield bewonersvereniging Franklin hun traditionele grote-groen-schoonmaak-dag. Buurtbewoners slaan de handen ineen en dragen zorg dat gangpaden en stoepen in de publieke ruimte goed begaanbaar blijven, rotzooi wordt opgeruimd en dat voortuinen van mensen die moeite hebben om de tuin bij te houden worden geholpen. Uiteraard staan ook het met elkaar samen doen en ontmoeting centraal. Deze vorm van solidariteit sluit dan ook perfect aan waar de PvdA voor staat.

Canvasactie PvdA-Eindhoven
In verband met de verkiezingen had de PvdA-Eindhoven Woensel-West uitgekozen voor een canvasactie in het kader van aanstaande Tweede Kamerverkiezingen. Deze keuze is niet geheel verrassend aangezien de PvdA vaker in de wijk Woensel-West te vinden is. Daarnaast werden wij vergezeld door wethouder Mary Fiers en voormalig Minister Jacqueline Cramer. Voor Jacqueline Cramer is Woensel-West bekend terrein aangezien zij in het verleden bij Philips op Strijp S heeft gewerkt. Al snel kwamen de PvdA’ers zowel in de wijk als bij de buurtinfowinkel in gesprek met buurtbewoners. Dit resulteerde in een gezellig onderonsje met een heerlijke buitenlunch tot gevolg.

Bewonersvereniging bedankt
De PvdA-Eindhoven wil de bewonersvereniging Franklin, mede namens Jacqueline Cramer zeer bedanken voor de hartelijke en gastvrije ontvangst op het Franklinplein en de heerlijke zelf gemaakte lunch.