Provinciale Staten & Waterschapsverkiezingen

Door: campagneteam

Op 18 maart mogen we stemmen voor de Provinciale Staten en de Waterschappen. Democratie is een groot goed, en het belang van juist deze verkiezingen is groot. De Eerste Kamer wordt namelijk ook indirect verkozen, en dat heeft gevolgen voor het kabinet dat erin is geslaagd economische groei tot stand te brengen!

De PvdA heeft veel voor elkaapvdar gekregen, landelijk, lokaal maar ook in de provincie. Er is weer economische groei, de werkloosheid daalt, en er zijn meer banen.

Op provinciaal niveau zijn we op zoek naar slimme oplossingen om mobiliteit duurzaam te maken. Natuur te sparen en geen onnodig asfalt te leggen.

De PvdA Brabant staat ook voor:

– Meer Banen

– Minder intensieve veehouderij

– Meer aandacht voor welzijn van Brabanders

Campagne voeren werkt: de boodschap slaat aan!

De Ipsos peiling van 27 februari voorspelde een groei van drie zetels; 10,7% van het aantal stemmen. Mensen waarderen het beleid van de PvdA van de afgelopen jaren, en onze boodschap spreekt de mensen aan. Tijdens de gemeenteraadsverkiezingen zijn we erin geslaagd met een zeer succesvolle campagne de grootste te blijven in Eindhoven.

De afgelopen weken hebben verschillende leden zich al ingezet om mensen naar de stembus te krijgen. De acties tijdens Valentijn en zaterdag 28 februari leverden veel leuke contacten op, maar helaas ook enkele teleurgestelde mensen.

Tot en met 18 maart willen we onze activiteiten verder opvoeren, daar hebben we jullie bij nodig! In de campagneflits kun je lezen waar en wanneer je je kunt inzetten.

Via social media voeren we een intensieve campagne. Ook jouw steun is welkom via facebook en Twitter. Daarnaast weten we meer dan 100.000 mensen te bereiken met Thunderclap: https://www.thunderclap.it/projects/22860-ikstempvda?locale=en

Eindhovense kandidaten op 18 maart

Vanuit de afdeling Eindhoven staan drie leden op de kandidatenlijst: Ab Oosting voor waterschap De Dommel, Jan Hopstaken op plaats 14 en Gerben welling op plaats 25. Onze eigen Mary Fiers staat op plaats 13 voor de Eerste Kamer.

Een stem op een Eindhovense kandidaat wordt door ons erg gewaardeerd, en motiveer je kennissen en vrienden om dit ook te doen!

Graag tot ziens op 1 van de campagne activiteiten!

Waar ben je naar op zoek?