Door Frank Depla op 25 april 2017

Wederom geen tariefsverhoging voor onze sporters in Eindhoven!

Wat een goed nieuws voor de sportverenigingen en al die andere sporters uit 040.
Penningmeesters van de sportclubs zwoegen ieder jaar weer om de begroting rond te krijgen. Dan is prettig dat tarieven wederom niet stijgen voor sportvelden, zwembaden en sporthallen.

2 jaar geleden lukte het de PvdA het gemeentebestuur te overtuigen dat de tariefstijging met inflatie correctie niet goed was. Toen met name aangespoord door de binnensportverenigingen.
En nu neemt het gemeentebestuur het zelfde besluit voor het seizoen 2017-2018 De prijsstijgingen door inflatie (1,5%) worden niet doorberekend aan de sportclubs en individuele sporters.

We zijn erg blij dat ondanks bij sport nog moet worden bezuinigd nu vooral gekeken is in de organisatie en dat verenigingen en anders sporters worden ontzien!

Iets waar de PvdA al jaren om vraagt.

De PvdA wensen de sportbesturen en andere sporters welke accommodaties huren of een los kaartje kopen voor onze prachtige accommodaties een goeie start van het nieuwe seizoen! Waarbij de eerste overwinning binnen is: voor de tweede maal in 4 jaar 0% tariefsstijging!

Tenslotte, ook prettig, voor cassieres , maar natuurlijk ook voor de bezoekers van de zwembaden Ir.Ottenbad en Tongelreep: geen 6,05 voor een zwemkaartje, maar gewoon 6 euro! Betaalbaar en makkelijk afrekenbaar.

Frank Depla

Ik ben Frank Depla (1963). Geboren getogen in Stratum. Nu al weer enige tijd woonachtig in Gestel en geruime tijd actief geweest voor de PvdA Eindhoven als raadslid. Nu probeer ik waar kan mensen te ondersteunen vanuit mijn rol als coordinator van het Ombudsteam. Wat mij motiveert is onrechtvaardige situaties aanpakken.  Bijvoorbeeld bewoners die vastlopen

Meer over Frank Depla