Door Ward Overeem op 18 januari 2014

Het opgeruimde karakter van Genderdal

Ook in het Genderdal weet men al lang van aanpakken. Iedere twee weken ruimt een groep vrijwilligers het zwerfvuil in het Genderdal op. Sinds zij dit doen, is de buurt veel schoner en dus ook leefbaarder geworden. Dit is een goed voorbeeld dat je met samenwerken meer bereikt. Aangezien goed voorbeeld doet volgen, hebben de vrijwilligers van de PvdA Eindhoven net als vorige week in Drents Dorp, vandaag mee geholpen in Genderdal. Handen uit de mouwen dus. De PvdA-Eindhoven is trots op initiatieven van buurtbewoners en helpt dan ook waar mogelijk een handje mee.

Omdat voor de PvdA-Eindhoven dit één van de goede buurtinitiatieven vindt die Eindhoven rijk is, hebben zij op 18 januari meegeholpen met het opruimen van het zwerfafval in Genderdal. In totaal hebben we samen met de groep vrijwilligers uit Genderdal 11 vuilniszakken vol zwerfafval opgehaald. Hiermee bewijst Genderdal het opgeruimde karakter van de wijk.

Buurtbewoners blij en verrast.
Na de opruimactie zijn de vrijwilligers van de PvdA, bij buurtbewoners langs de deur gegaan om hen te feliciteren met het opgeruimde karakter van Genderdal. De rode roos die zij samen met een flyer overhandigt kregen werd positief ontvangen. Er waren diverse buurtbewoners blij verrasten. Zij wisten namelijk niet dat hun eigen wijkbewoners eens in de twee weken een dergelijke actie houden. Goed voorbeeld doet volgen. Waarschijnlijk heeft deze actie wel een nieuwe vrijwlliger opgeleverd.

Ward Overeem

Mijn naam is Ward Overeem, lijst 1 plaats 8. Raadslid voor onze prachtige gemeente Eindhoven en kandidaat voor de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018. Op dit moment ben ik werkzaam bij Metechnica BV als landelijk arbeidsmarktcoach en eigenaar van Bureau Re-Ward. Verder ben ik betrokken inwoner van Eindhoven en zet ik mij graag in voor

Meer over Ward Overeem

Waar ben je naar op zoek?